کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جیمینی گوگل درخشید پوشش جدید برای دستیار هوش مصنوعی

گوگل یک پوشش درخشان جدید برای دستیار هوش مصنوعی جیمینی در گوشی‌ های اندرویدی منتشر کرده است.

گوگل در رویداد "ساخته شده توسط گوگل" در ۱۳ آگوست، ویژگی‌ های جدیدی برای دستیار هوش مصنوعی مولد خود به نام جیمینی معرفی کرد. اخیراً، گوگل شروع به انتشار جیمینی لایو کرده است که تجربه گفتگوی طبیعی‌ تری با این چت‌ بات هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، جیمینی ویس ۱۰ صدای جدید دریافت کرده است که بر اساس ستاره‌ ها و فضا طراحی شده‌اند.

 

جیمینی گوگل درخشید پوشش جدید برای دستیار هوش مصنوعی

 

در حالی که همه در مورد جیمینی لایو صحبت می‌کنند، این دستیار هوش مصنوعی همچنین یک پنل شناور با پوشش جدید روی اندروید دریافت کرده است. پوشش جدید جیمینی هر زمان که دستیار جیمینی فعال شود، یک انیمیشن درخشش ظریف در اطراف خود دارد.

این انیمیشن درخشش ظریف عالی به نظر می‌رسد و کل صفحه را اشغال نمی‌کند، زیرا متوجه می‌شود که شما در پس‌ زمینه چه کاری انجام می‌دهید. این تضمین می‌کند که جیمینی در کنار برنامه‌ای که در حال استفاده از آن هستید کار می‌کند، نه اینکه کل فضای صفحه را اشغال کند.

برای افرادی که ترجیح می‌دهند از جیمینی در تمام صفحه استفاده کنند، یک دکمه اختصاصی در گوشه بالا سمت راست وجود دارد. ضربه زدن روی این دکمه، جیمینی را به حالت تمام صفحه تغییر می‌دهد. علاوه بر انیمیشن درخشش، یک تراشه جدید به نام "درباره این ویدیو سوال بپرسید" نیز در بالای پوشش جیمینی هنگام فعال شدن دستیار روی ویدیو های یوتیوب نمایش داده می‌شود.

این تراشه جدید جایگزین درخواست قبلی "درباره این صفحه سوال بپرسید" شده است. با استفاده از دکمه جدید، کاربران می‌توانند خلاصه‌ ها را درخواست کنند یا سوالات بعدی درباره ویدیوی یوتیوبی که تماشا می‌کنند بپرسند. این ویژگی می‌تواند زمانی که شما در حال تماشای یک سخنرانی هستید و نمی‌خواهید ساعت‌ ها وقت صرف درک و یادداشت برداری از نکات مهم کنید، مفید باشد.

پوشش شناور درخشان جیمینی هنوز در حال انتشار است. بنابراین اگر هنوز آن را ندیده‌اید، احتمالاً باید کمی بیشتر منتظر بمانید. گوگل می‌گوید تغییرات جدید در هفته‌ های آینده برای هر دو کاربر معمولی جیمینی و مشترکین جیمینی پیشرفته روی دستگاه‌ های اندرویدی بیشتری ظاهر خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50782 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/28 تعداد مشاهده: 896
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر